Reklamační řád

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční či poškozené, oznamte zjištěné vady co nejdříve prodávajícímu e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Případně telefonicky nebo písemně na adresu uvedenou níže. Zároveň bychom Vás požádali o vyplnění reklamačního listu.

  • Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno po vzájemné dohodě a po zaslání reklamovaného zboží na naši adresu na náklady odesilatele.
  • Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Musí být suché a čisté. Pokud nám dorazí zboží špinavé, nebo nekompletní, bude zasláno zpět s požadavkem na úhradu poštovného.
  • Doporučujeme ke zboží přiložit veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Postačí ofocené kopie.
  • Nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro případné upřesnění.
  • Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o vyřízení reklamace nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace od výrobce.
  • Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů od doručení na naši prodejnu. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí SMS.
  • Pokud si zboží nevyzvednete do 2 měsíců ode dne, kdy jsme ho přijali na prodejně, bude Vám účtováno skladné ve výši 5 korun za den.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Záruční doba je uvedena u každého zboží.

Možnost výměny zboží

Pokud nejste s od nás zakoupeným zbožím spokojeni (nevyhovuje plně Vašim požadavkům), nabízíme Vám možnost zboží vyměnit. Zboží bude vyměněno po vzájemné dohodě a po zaslání zboží (nebo po osobním doručení) na adresu obchodu.

Zboží musí být dodáno neporušené, jak bylo převzato od prodávajícího a schopné dalšího prodeje. Doporučujeme spolu se zbožím dodat při prodeji obdržené listiny, jako je faktura, záruční list a jiné. Usnadní nám to bezchybně provést celý proces výměny zboží.

Poštovné při výměně zboží je 80,– Kč. Výměna se vztahuje na barvu, velikost nebo typ výrobku. Například: Vyměníme Vám boty za jinou velikost, bundu za jinou barvu, případně stan za jiný typ stanu (místo pro 4 osoby, pro 5 osob). Každý případ se budeme snažit vyřizovat k úplné spokojenosti zákazníka.

Reklamační adresa

EVATON, s.r.o.
Lezec - shop 
Karlická 662
252 29 Lety u Dobřichovic

Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 40/1964 Sb. ve znění pozdějších změn

Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek.

Kontakty

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
pevná: +420 777 277 752

Provozovna a osobní odběr:
Lezec - shop (NOVÁ ADRESA)
Karlická 662
252 29 Lety u Dobřichovic

Otevírací doba kamenné prodejny: 
PO - PÁ: 
10.00 - 18.00 h 
SO: 10.00 - 18.00 h
NE: zavřeno

Otevírací doba e-shopu:

PO - PÁ: 8.00 - 16.00 h

NEWSLETTER

Přihlaste se k odběru novinek

Sledujte nás

 
Top