Kategorie

Přihlášení

Jak nakupovat

  • Zboží můžete vyměnit nebo vrátit bez udání důvodu do tří měsíců od nákupu. Zboží musí být nepoužívané, v původním obalu a schopné dalšího prodeje. To se vztahuje i na zboží nakoupené u nás v provozovně při osobním odběru. V praxi je tedy např. možné vánoční dárek nakoupený již v říjnu, když nesedí nebo je nevhodný, po Vánocích vrátit.
  • Garantujeme vrácení peněz za vrácené zboží nebo vrácenou část zboží nebo při výměně za levnější zboží apod. Vezmeme zpět i zboží nesoucí známky použití. V takovém případě si z vrácené částky strhneme po dohodě část odpovídající použití.
  • Zboží, které je skladem, lze po předchozí dohodě vyzvednout ihned na pobočce ve Štěchovicích, Praha-Západ
  • Do druhého pracovního dne Vám obvykle doručíme zboží na cca 100 odběrných míst partnerské sítě Zásilkovna po celé zemi, pokud přijmeme objednávku do cca poloviny pracovního dne. Cena za takové doručení je 50 Kč v ČR, 75 Kč na Slovensku.
  • Standardně doručujeme zboží na dodací adresu doporučenou poštou nebo jiným dopravcem za cenu od 85 Kč v ČR, 150 Kč v SR. 
  • Doprava ZDARMA při nákupu nad 999 Kč.  Platí pro dopravu standardním doporučeným balíkem České pošty.
  • Platba kartou, převodem i dobírkou je zdarma
  • Na zboží je záruka 2 roky, na některé značky např. Petzl je záruka 3 roky
  • V případě jakýchkoli problémů se na nás obraťte, abychom se Vám pokusili pomoci k Vaší spokojenosti.

Jak tedy nakupovat

Kromě níže popsaného návodu na nákup v eshopu můžete nakupovat osobně po předchozí domluvě při návštěvě naší kamenné provozovny ve Štěchovicích, Praha-Západ, (viz Kontakty), můžete objednávat nebo se dotazovat na zboží mailem (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. ) nebo můžete objednávat nebo se o nákupu domlouvat po telefonu (+420 212 241 298). Volat můžete i mimo běžnou pracovní dobu. 

Nákup v našem eshopu:

1) Výběr zboží

Menu vlevo slouží k rychlé orientaci ve zboží. Pokud si vyberete konkrétní zboží, zvolte počet kusů, konkrétní barvu, velikost a stiskněte tlačítko „Přidat do košíku“.

2) Nákupní košík

Ocitnete se v košíku.  Chcete-li zaplatit, klikněte na „Dokončení objednávky“.  Z následujících kroků se můžete do košíku kdykoliv vrátit a objednávku upravit tlačítkem zpět.

3) Osobní údaje

V tomto kroku budete požádáni o vyplnění osobních údajů potřebných k vyřízení a zaslání objednávky. Jste-li na našich stránkách registrováni, přihlašte se. Zvolte dodací adresu (změníte, pokud je jiná než fakturační). Po uskutečnění Vaší volby pokračujte kliknutím na „Další“.

4) Způsob dopravy a platby

Vyberte způsob dopravy a platby podle toho, co Vám nejvíce vyhovuje. Po uskutečnění Vaší volby pokračujte kliknutím na „Další“.

5) Zkontrolujte zadané údaje a potvrďte objednávku!

V tomto kroku můžete k objednávce také přidat poznámku – pokud nám chcete sdělit nějakou nestandardní informaci nebo máte-li nějakou jinou prosbu. Klikněte zda souhlasíte s "Obchodními podmínkami" a pokračujte kliknutím " dokončit objednávku".

Potvrzení objednávky

Když je objednávka úspěšně odeslána a zapsána do databáze, zobrazí se Vám v prohlížeči potvrzení Vaší objednávky a stejné potvrzení Vám přijde i e-mailem. Pro ověření nebo upřesnění vám můžeme i zavolat.

Doručení zboží a platba

Dodáváme zboží na adresu poštou nebo lze zvolit osobní odběr v našem obchodě ve Štěchovicích, Praha-Západ (dobu návštěvy je třeba poté s námi dohodnout), nebo na odběrných místech sítě Zásilkovna. Platit lze hotově u nás v obchodě, předem kartou nebo převodem a na dobírku v případě zásilkovny nebo pošty.

Kompletní výčet způsobů doručení a plateb naleznete zde.

Návod, jak na Lezci platit kartou, je zde: Nová platební brána pro běžné platby kartou.

Dodací lhůta se počítá na pracovní dny a je uvedena u každého zboží. Při expedici zboží je zákazník o této skutečnosti informován e-mailem. Pokud se bude jednat o úžeji specifikovanou objednávku (např. přesně specifikovaná barva, délka a strana zipu u spacího pytle), může být dodací lhůta delší, než je uváděna u zboží. Zákazník bude o této skutečnosti informován.

Počátek dodací lhůty se počítá dle způsobu odběru následovně. Při platbě na dobírku nebo kartou či Paypalem začíná lhůta první pracovní den po uskutečnění objednávky. Při platbě bankovním převodem začíná první pracovní den po připsání peněz na náš účet.

S každou zásilkou obdrží zákazník daňový doklad (fakturu) nebo účtenku. V případě, že výrobek neobsahuje záruční list, stává se záručním listem faktura či účtenka.

Možnost vrácení zboží a reklamace

Ze zákona má každý náš internetový zákazník právo odstoupit od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní, a to bez udání důvodu. Stejné podmínky uplatňujeme i při nákupu v našem kamenném obchodě. Nad tento rámec nabízíme možnost vrácení nebo výměny zboží bez udání důvodu po dobu 3 měsíců od data nákupu. (např. když kupujete dárek k Vánocům a pod.) Zboží musí být nepoužívané, v původním obalu a schopné dalšího prodeje. Vezmeme zpět i zboží nesoucí známky použití. V takovém případě si z vrácené částky strhneme po dohodě část odpovídající použití.

Oficiální podmínky, za jakých je možné provést vrácení, výměnu či reklamaci zboží naleznete v reklamačním řádu.

Úplné znění obchodních podmínek

Úplné znění obchodní podmínek pro nakupování v elektronickém obchodě Lezec - Shop je na této stránce.

Kategorie

Potřebujete poradit? Potřebujete poradit? +420 212 241 298 / info@lezec-shop.cz

Kontakty

email: info@lezec-shop.cz
pevná: +420 212 241 298
mobil: +420 910 057 188

Provozovna a osobní odběr:
Lezec - shop
Masečín 199
252 07 Štěchovice

Otevírací doba:
Po - Pa  8:00 - 16:00 (po předchozí dohodě i mimo pacovní hodiny)

Sledujte nás

Top